Poradna HP Pavilion dv6-2020 VL231EA

Autor: | Vloženo: 17.01.2010 000 20:46 | Témata: Poradna HP Pavilion dv6-2020 VL231EA

Vetrani

Dobrý den, chtěla bych se zeptat jestli je u tohoto notebooku normální, že mi větrák jede v kuse a pořád na stejné frekvenci.. a taky mám pocit, že slyším mírné pištění někde v oblasti procesoru.. Je to celkem otravné a zvažuji reklamaci.. Prosím ozvěte se se svými zkušenostmi.. Děkuji!

  • Anonymní uživatel

    Anonymní uživatel

    18. ledna 2010

    Dobrý den,
    normální to rozhodně není (tedy hlavně pištěni čehokoliv)! S reklamaci se určiťě obraťte na prodejce.
    Dokud si lidi nechaji všechno líbit, budou nam porád prodávat šmějdy;)

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
  • Adele.xy

    Adele.xy

    30. ledna 2010

    Dobrý den,
    U této řady od HP jsou časté problémy s přehříváním, proto jede větŕák pořád naplno, doporučiji se obŕatit na servis HP avšak očekávejte Že reklamace bude trvat dlouho a nemusí vám opravit závadu

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano (1)
    • Ne
  • Anonymní uživatel

    Anonymní uživatel

    12. února 2010

    Dobrý den, mám uplně stejný problém s tím pištěním a mám i uplně stejný notebook. Pemýšlím o reklamaci

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
    • Anonymní uživatel

      12. února 2010 - Anonymní uživatel

      Ja notebook koupila pres internetovy obchod, tak jsem vyuzila moznosti odstoupit od kupni smlouvy. Potrebuju notebook do skoly a nehodlam se hned od zacatku otravovat s reklamacemi. Pokud mate tu moznost, urcite ji vyuzijte!


    • Anonymní uživatel

      12. února 2010 - Anonymní uživatel

      Já jsem notebook koupil přes az elektro a vypadá to že to bude asi výrobní chby nejaká pokud ste měla i vy tenhle problém. A je to opravdu otravné, ted záleží jestli mě tu reklamaci eště uznají a newíte z čeho ten zvuk jde? jestli z větráku nebo odkud? protože newím co jim mám říct u té reklamace


    • Anonymní uživatel

      12. února 2010 - Anonymní uživatel

      No me to prislo nekde od procesoru..ono to piskalo i v zavislosti na tom, jak pocitac pracoval... ale hrozne me z toho bolela hlava.. Pokud mate koupi notebooku zprotredkovanou pomoci internetu nebo telefonu, tak mate ze zakona pravo do 14 dnu odstoupit od kupni smlouvy. Notebook akorat musi byt v puvodnim stavu. Reknete jim proste co Vas trapi a ze jste si zjistil ze to neni normalni. Klidne reknete ze jste volal do servisu HP. Preju hodne stesti:-)


    • Anonymní uživatel

      13. února 2010 - Anonymní uživatel

      Já vím ale problém je že já ho mám už dýl jak 14 dní, tak to budu muset řešit přes reklamaci. Já ho ani vracet nechci, protože jsu s ním spokojen a funkcema my vyhovuje. A vy ste jsi koupila místo tohodle jakej ntb?


Tato otázka byla již uzavřena, protože na ni nikdo během posledních 90 dnů neodpověděl.

Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.