HP Spectre x360 732Y2EA

60 %
Intel Core i7 1255U Alder Lake, dotykový 13.5" AMOLED lesklý 3000 × 2000, RAM 16GB LPDDR4X, Intel Iris Xe Graphics, SSD 1000GB, USB 3.2 Gen 2, čtečka otisků prstů, WiFi 6E,...
31 789 Kč
Doprava zdarma, Skladem
Garantovaný nákup z BScom s.r.o.
Seřadit:

Nejlevnější nabídky (3)

Skladem  1 variantaZdarma100 % • 62 recenzíDalší informace
Skladem  1 variantaZdarma93 % • 201 182 recenzíDalší informace
Skladem  1 variantaZdarma90 % • 5 730 recenzíDalší informace
Do obchodu

Popis produktu

Intel Core i7 1255U Alder Lake, dotykový 13.5" AMOLED lesklý 3000 × 2000, RAM 16GB LPDDR4X, Intel Iris Xe Graphics, SSD 1000GB, USB 3.2 Gen 2, čtečka otisků prstů, WiFi 6E,...

Parametry produktu

Výrobce
Operační systém
Windows 11 Pro
Produktová řada
HP Spectre
Procesor
Intel Core i7
Velikost operační paměti
16 GB
Úhlopříčka displeje
13.5 palce
Konvertibilní notebook
ano
Hmotnost
1.36 kg
Výdrž baterie
11 hodin

Recenze

  • , zakoupeno v Alza.cz

    Nedoporučuje produkt

    60 %
    • velikost, design

    Notebook jsem vybíral především na základě parametrů a ceny (40 000,-). Od začátku v notebooku zlobí kamera (seká se při videokonferncích, nenaběhne, spadne celý systém). Nepomohla aktualizace ovladačů, ani tovární nastavení. Chápu, že toto se může stát a od známých jsem byl předem upozorněn na časté problémy s kamerou u HP. Další postup už je smutná ukázka toho, jak péče o zákazníka nemá vypadat. Na hlavní stránce HP nefunguje odkaz na "Zákaznická podpora HP" - stránka nedostupná. Nakonec jsem někde našel telefon, kde jsem operátorovi popsal situaci. Odkázal mě na servisní středisko. Nahlásil jsem problém v servisním středisku, musel následně poslat mail s popisem problému a týden čekal. Kdybych si do servisního střediska nezavolal, nemám ani potvrzení, že se případu věnují. Záruka HP on site service bohužel funguje tak, že ani po 10 dnech nemám opraveno a stále čekám. Kdyby se jednalo o něco zásadního, bez čeho notebook nefunguje, musel bych si asi koupit nový? Je to můj první a poslední notebook HP. Vrátím se k Dellu, kde je u notebooků této třídy záruka next business day. Ano, je třeba si připlatit za jinou značku, ale úroveň přístupu a servisu je opravdu jinde. Ještě perlička na závěr, po nákupu jsem si chtěl zaplatit rozšíření záruky o 1 rok. V konfigurátoru HP není můj notebook podle čísla vůbec dostupný, musel jsem vše řešit emailem. Rvu si vlasy, že jsem zase jednou "ušetřil".

Parametry produktu

Výrobce
Operační systém
Windows 11 Pro
Produktová řada
HP Spectre
Procesor
Intel Core i7
Velikost operační paměti
16 GB
Úhlopříčka displeje
13.5 palce
Konvertibilní notebook
ano
Hmotnost
1.36 kg
Výdrž baterie
11 hodin

Popis produktu

Intel Core i7 1255U Alder Lake, dotykový 13.5" AMOLED lesklý 3000 × 2000, RAM 16GB LPDDR4X, Intel Iris Xe Graphics, SSD 1000GB, USB 3.2 Gen 2, čtečka otisků prstů, WiFi 6E, Hmotnost 1,36 kg, Intel EVO, Windows 11 Pro (732Y2EA) (732Y2EA#BCM)

Chybí či je nepravdivý některý důležitý parametr? Uvedené informace jsou pouze orientační, před zakoupením ve vybraném obchodě doporučujeme ověřit, že prodávaný model má klíčové vlastnosti dle vašich požadavků. I když se snažíme o maximální přesnost informací, bohužel nemůžeme zaručit jeho 100% správnost. Ceny produktů jsou uváděny včetně DPH.

Hodnocení produktu

0zákazníků doporučuje produkt
1zákazník nedoporučuje produkt
60 %
průměr z 1 hodnocení
5
0 ×
4
0 ×
3
1 ×
2
0 ×
1
0 ×
  • , zakoupeno v Alza.cz

    Nedoporučuje produkt

    60 %
    • velikost, design

    Notebook jsem vybíral především na základě parametrů a ceny (40 000,-). Od začátku v notebooku zlobí kamera (seká se při videokonferncích, nenaběhne, spadne celý systém). Nepomohla aktualizace ovladačů, ani tovární nastavení. Chápu, že toto se může stát a od známých jsem byl předem upozorněn na časté problémy s kamerou u HP. Další postup už je smutná ukázka toho, jak péče o zákazníka nemá vypadat. Na hlavní stránce HP nefunguje odkaz na "Zákaznická podpora HP" - stránka nedostupná. Nakonec jsem někde našel telefon, kde jsem operátorovi popsal situaci. Odkázal mě na servisní středisko. Nahlásil jsem problém v servisním středisku, musel následně poslat mail s popisem problému a týden čekal. Kdybych si do servisního střediska nezavolal, nemám ani potvrzení, že se případu věnují. Záruka HP on site service bohužel funguje tak, že ani po 10 dnech nemám opraveno a stále čekám. Kdyby se jednalo o něco zásadního, bez čeho notebook nefunguje, musel bych si asi koupit nový? Je to můj první a poslední notebook HP. Vrátím se k Dellu, kde je u notebooků této třídy záruka next business day. Ano, je třeba si připlatit za jinou značku, ale úroveň přístupu a servisu je opravdu jinde. Ještě perlička na závěr, po nákupu jsem si chtěl zaplatit rozšíření záruky o 1 rok. V konfigurátoru HP není můj notebook podle čísla vůbec dostupný, musel jsem vše řešit emailem. Rvu si vlasy, že jsem zase jednou "ušetřil".